Hard work, work!

Här jobbar man och sliter medans alla andra ligger på stranden och gottar sig ..
Fuskit tycker jag :(  Har jobbat i natt (fredag till lördag) jobbar i natt och imorgon natt .
KAN NÅGON KOMMA HIT OCH TA HAND OM MIG?!
I veckan som kommer är jag iaf ledig, den stördaste och sötaste göteborgaren ever kommer hit,
Angelica :) Har saknat hennes galna nuna , hehe. Hade dock velat att Jimmy kunde
komma hit oxå, hade varit guld värt.
Nästa helg är de dax att ta en paus från Halmstad och stads livet. Åker ut i Smålands skogar
för att fiska kräftor, ska bli ganska skönt faktist.

Försöker få tag på Mike men inte fan svarar han ? Haha ..
Vi ska gifta oss by the way ;) Och åka till Italien.

Ciao :*

Bara för att jag är så söt ;) Hahah ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0