Sista natten på jobbet :(

Jaha, då va det sista natten på mitt vikariat på Håkanstorp, Andersbergs äldreboende . .
Lite smått sorgligt, gillar verkligen att jobba där! Men ändrade regler, så då får man väl
följa dom .
Igår hade vi en kväll med spådom på jobbet :) De va as kul, Ingela har ett spåbord som hon tog med sig. Vi satt i några timmar vid de och frågade om vår framtid :) Så nu vet jag ungefär vasd jag har att vänta mig i framtiden. Fick också reda på nått jag velat veta en längre tid, blev inte så förvånad, men blev ändå lite rädd ..

Nu kommer Tilda :) Hejdå :*

Kommentarer
Postat av: Kittan

Vad fick du reda på? Jag är sjukt nyfiken!!

2009-08-09 @ 21:22:12
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0