myggjagar skor.

Så hade man börjat skolan igen :) Det är helt Ok, verkar va mkt plugg
men kommer vara värt det i slutet.

Idag började jag vid 12.40, ganska skönt med sovmorgon! Hade mediciknsk grundkurs
och fick titta på film "kärlekens mirakel" gissa vad den hanslade om ;P Haha .
När vi slutade vid 15.40 så bestämmde jag och Andreas oss för att gå hem. Sagt
och gjort, vi gick från skolan och hem, Linehed/ab . Gick i mina, enligt Andreas, myggjagar
skor. Väl hemma så känndes det i fötterna att jag inte haft de bästa skorna på mig.

Om en stund ska jag till Tilda, sen ska vi leka med Mike och Faton :) Börjar 13.00 imorgon, härligt!!


http://www.youtube.com/watch?v=VbGV2_8Yqg4&feature=fvst

Bästa låten just nu :D
(Fanns ingen inbäddningslänk)

Ciao :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0