It's hard sometimes ....

Varför varför varför kan inte jag få ha lite tur ibland? Lägenheten jag hoppades på att få verkar inte bli min trotts allt.. Så idag har jag suttit och ringt runt till massa fastighetsägare, men inga lediga lägenheter så långt ögat kan nå. Typiskt!
Och vad är dealen med den här jäkla stormen?? Eh, dra vidare nu tack, jag vill inte sitta inne mer nu. Jag vill ha härliga höstdagar då man kan gå ut och gå vid havet :) Ååh, längtar!


Pusshej <3



Bara för att man andas betyder inte det att man lever.






Kommentarer
Postat av: Kitty

I höst ska vi ha supermånga te och kaffekvällar och vill du inte sitta i din lägenhet så kommer du till mig, förstått? :) Jag saknar dig!

2010-08-26 @ 06:29:31
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0