Milla & Lovisa <3

Igår kom min kära Milla in till mig :) Vi gick till Eurostop och handlade lite, sedan bar det av hem till mig där vi fikade och spelade spel. Hahah, stångkorv är de nya ordet. Milla vann, men det va bara för att jag va så duktig på att gissa va ordet va ;P haha .. Hjärngympa är suuuuuper kul :D

Idag ska jag leka med Lovisa :) Vi ska göra köttbullar, potatis & brunsås, mumma! Antar att Hampelina tittar förbi me, alltid lika trevligt! Hihi..

Puss&Kram <3


By the way Milla, detta är en stångkorv. HAHA!!



Kommentarer
Postat av: Millis

Hahaha är det så en stångkorv ser ut .. Jag hade tänkt mig den på ett helt annat sätt :O haha! Jag hade riktigt kul igår, skratta är ju för fan underbart ;D Kärlek gumman <3

2010-08-19 @ 14:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0